tisdag 26 oktober 2010

Trött på hösten redan, och den har bara börjat...

Någon dag sen jga skrev nu, men har fullt upp heeela tiden! :O
Har jobbat hela helgen och gårdagen spenderade jag hemma på Sturkö med migrän och illamående :( Men mina gulliga föräldrar tog så bra hand om mig så :)
idag så sitter jag hemma i lägenheten igen, plugg för hela slanten. Är dock dödstrött eftersom vi har varit ute i stort ett hela dagen idag för vi har haft bergsklättring på¨schemat men hann inte klättra -.- Men vi ska försöka göra det en gång till till våren iaf, så att alla har en chans till att prova på! :)

Pluggar på samhällskunskap just nu och det går väl sådär, känne ratt jag bara vill gå och lägga mig och mysa med älsklingen just nu! :(

Nej nu ska jag sluta gnälla för idag iaf! Är trött på hösten redan.. :(

Pusspuss <3<3

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen inte ensam! Vill bara snabbspola förbi hösten, fira jul och sen kan vi ha sommar igen liksom :D haha Kram <3

    SvaraRadera
  2. Precis! :O
    Hade gärna åkt på en lång semester nu fram tills april ungefär :P haha. Kram <3

    SvaraRadera