fredag 8 oktober 2010

Hejhopp! :D

Har varit och ätit lunch med min käre far idag, det blev thaimat<3 MUMS!
Är tillbaka i skolan nu och har historia, helt okej ämne faktiskt! Håller på att skriva om massa tråkigt skit som hände på medeltiden -.- Men,men vem kan vara sur idag liksom, det är ju fredag! :D Ska åka och shoppa lite gardiner och blommor med mammsen sen när jag har slutat, sen ska jag hänga med hem till Sturkö och sova där inatt! :D <3 Saknar min underbara lilla katt som tyvärr inte kunde hänga med mig in till stora staun eftersom hon är utekatt :( Funderar på att försöka övertala min kattallergiska lilla pojkvän tikl att skaffa en kise bebis <3

Har två helt underbara kompisar här i skolan Nathalie och Natalie <3 Skulle dö utan dom!
Dessa två gullungarna ska komma hem till lägenheten imorgon och ha lite tjejkväll med pizza och gott! Medans älsklingen och hans kompis är ute på puben och roar sig (a)

Hoppas ni får en underbar fredagskväll med massa mys och god mat, för det ska jag ha! :D

xoxo / Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar