söndag 31 oktober 2010

Detta är jag

Bästa veckodagen: Fredag
Humör: Trött och bakis?
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Gröt
Kläder just nu:  Anders t-shirt
Musik just nu: Ingenting, på morgonen ska det vara tyst :)
Favoritsaft : Jordgubbsaft
Dagens längtan: Åka utomlands med Anders.
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du nåt instrument: Spelade blockflöjt i två år.
Dagens frisyr: Fortfarande sovfrillan, en knut på huvudet ^^
Kommer du ihåg din första kärlek: Min första riktiga kärlek är Anders<3
Har du några homosexuella vänner: Ja, både homosexuella och bisexuella.
Ser du på kärleken som ett misstag: Beror vem den är med.
Bio eller promenad: Bio och sen en promenad efter.
Dagens borde: Duscha och plugga.
Dagens fundering: Varför drack jag så mycket igår -.-
Snarkar du? Nej, inte vad jag vet iallafall :S
Rädd för insekter? Daggmaskar, larver och spindlar.
Det här är jag bra på: Nästan allt (a) höhö.
Vad vill du jobba som? Mäklare eller polis.
Chips eller godis? Godis.
Skriver du dagbok? Det är väl bloggen isf.
Har du tatuerat eller piercat dig? Räknas hål i öronen?
Hur många syskon har du? En liten lillebror.
Är du rädd för blod? Jaaaa! :(
Anser du att du är stark? Höhö, självklart! ;)
Röker du?  Snusar du? feströker ibland, med väldigt dåligt samvete.
Använder du knark? Aldrig i mitt liv, det är till för svaga människor.
Kaffe eller te? Jag är en témänniska.
London eller Paris: Båda! :D
Favoritfärg: Grön
Född: I Karlskrona


2 kommentarer:

  1. Fint citat: "Jag har sovit i samma säng som mig själv i alla år och aldrig hört en endaste snarkning!" :D

    SvaraRadera
  2. haha, men så är det ju ;) thaha.

    SvaraRadera