lördag 16 oktober 2010

Morrn,morrn...

Godmorgon :) 
Har följt älsklingen till jobbet nu, skön lite morgon promenad :) Ska nog ta och käka lite frulle nu, ursäkta att jag inte har någon isperationtill att skriva men är fortfarande förbannad för att vissa omogna människor mobbar en tio åring me diabetes... Då kan man fan inte ha mycket till liv! Älskar min lillebror och då e det fan ingen som ska få hoppa på honom! Sen att idioterna börjat hoppa åp mig på facebook är ju n helt annan femma, men det tyvker jag är ju omoget det med men va fan, det blåser väl över om några veckor, annars ligger det en anmälan på dom på polisstationen -.-

Ska försöka sluta tjura tills ikväll iaf. ska ju som jag sa i ett av gårdagens inlägg ut och bowla med Rydell och Kitty, sen käka pizza med då :D Thihih. Så ska försöka få upp humöret tills dess! :D
Städas ska det idag med, hehe.

Vilket fall som så invigde ju jag och älslingen badkaret igår med världens bästa bubbelbad ;D hehe. Öste typ i halva flaskan (a)Men mysigt var det! Tacos och godis hann vi med också så idag rullar jag fram!

Men nu ska jag sluta tråka ut er!
Puss hej, ha en trevlig lördag kväll!!

2 kommentarer:

  1. Toppen smulan! Sa ju att det funkar ;D Du måste berätta när han gör det då! Blir ju nyfiken! :D Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Thihi, ska jag absolut göra! :D
    Kram <3

    SvaraRadera