måndag 11 oktober 2010

Hallå folket! :)

Hade redovisningen innan lunchen, sist givetvis -.- haha. Men det gick bra, klarade godkännt iaf! :)
Nu sitter jag i sal T1 och har trååk religion och försöker hitta fakta till min hemtenta om judendomen och kristendomen och det går ju inte allt för bra :( Har två skit jobbiga tjejer i klassen som inte vet hur man håller käften och accepterar att det sitter folk runtomkring och jobbar -.- Gaah!  Har iaf franska sista lektionen och ska skriva mitt prov då eftersom jag var sjuk när dom hade det :P Kommer ju gå sådär, har knappt pluggat nånting på det. Orkade inte med den skiten med igår kväll när jag ÄNTLIGEN hade skrivit klart mitt svenska tal (a) Jag veeet! Jag är lat! :P (a)

Imorrn ska jag till farbror doktorn tyvärr och bestämma om jag får operera bort mina mandlar och polyper -.- Mamma ska hänga med,sen bär det av hemåt mot Sturkö för att sova där :)

Nä, nu borde jag nog börja skriva på religionen om jag någon gång ska bli klar :P
Ha en fortsatt trevlig dag ! :)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar