onsdag 13 oktober 2010

Jävla doktor...

Tjo!

Var som sagt hos doktorn igår, han sa att jag inte fick operera bort mandlarna, utan för att jag ska få göra det så måste jag genomlida minst två halsflussar till inom ett halvår! :@ Gaaah! Gubb jävel :( Ska fan försöka få det två ggr till så att jag får ta bort skiten ist! Åkte aldrig med mamma hem igår heller, utan åkte tillbaka till lägenheten och överraskade älsklingen när han kom hem från jobbet :)
Satt och mös i soffan och kollade på massa film medans jag väntade in honom :) Mycket skönt tycker jag! :D

Sitter och har matte  lektion nu, skiiit tråkigt -.- Men,men fick reda på att jag ska göra omprovet i matten på fredag! :S Säger kärringen idag liksom, så det lär väl bli att plugga ikväll fast man ska till mammut och papput :(Så nu tror jag att jag art gnällt klart(a) thahah. Hörs ikväll! 

Puss hej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar