torsdag 21 oktober 2010

Kalmar på en fredagseftermiddag!? :O

Hejhopp!
Tillbaka i skolan idag då! Trött som fan men fick sovmorgon idag till klockan 12:35 idag :P Mycket skönt! Men ska jobba idag och som vanligt är jag inte alls på humör för det :( Vill egentligen säga upp mig men jag behöver ju mina pengar nu i och med att vi har skaffat lägenhet :( Sen ska jag till Ullared på höstlovet med och då kommer jag sätta sprätt på mina pengar! :D hehe. Så får tänka så! :)
Nathalie Andersson har fått någon knäpp ide om att åka till kalmar imorgon och köpa ett par skor hon vill ha. Så det blir en liten mini roadtrip till Kalmar imorgon, men det kan ju alltid vara lite trevligt :) hehe.

Nej nu ska jag försöka återgå till att jobba med matten om den jäkla läraren kan komma hit och hjälpa mig någon gång!!! :@


Pusshej<3<3

2 kommentarer:

  1. jävla skor som var snea :O och dåligt av dom på din sko som inte tittade ordentligt om den var sne när jag ändå hade bett dom göra det :O men rolig roadtrip blev det iallafall! :D

    love u! <3

    SvaraRadera
  2. haha, ja verkligen! :O Men du hittade ett par andra iaf ;) thihi. Men en trevlig helg vare iaf! :d <3<3

    SvaraRadera