lördag 9 oktober 2010

Godmorgon

Morrn, morrn :)

Hade en jättetrevlig fredagskväll igår med familjen! :D Vi käkade taco och kollade på teve och film hela kvällen! :) Dock fick min lillebror ett sockerfall (han har diabetes) men det fixade till sig rätt så fort som tur väl var!
Nu sitter man hemma på Sturkö och pluggar lite och pratar med älsklingen i telefonen :)

Ikväll kommer gullungarna N & N hem till lägenheten och ska sova över! :D Yäähj!
Hoppas på att detta kommer bli mycket skoj! :) Men innan dom kommer hem till mig idag så ska jag hänga upp gardiner, puffa upp med kuddar i soffan och sätta upp blommor och lite krafs som jag och mammi köpte igår :D

Nånting som egentligen inte hör hit men ändå! Har varit ovän med en tjej i typ över ett år nu, och hon är tillsammans med min pojkväns bästa kompis så detta har ju varit lite av ett problem.. Men nu har vi blivit vänner igen, vilket känns hur skönt som helst!
Nej nu ska jag fortsätta skriva mitt tal till svenskan -.- visst låter det skoj? -.- haha.

 xoxo / Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar