måndag 28 februari 2011

Suck...

Haft sportlov veckan som varit, kommer knappt ihåg vad jag gjorde de första dagarn "/
Tisdagen och onsdagen spenderades på sjukhuset då de tog massa prover på mej etc... Torsdag samma sak, på fredagen blev jag inlagd, de tömde mej på mera blod och jag fick skiktröntgas och så vidare då jag har ont i magen precis där blindtarmen sitter... Fick dropp och fick svälta mej själv i fyra dagar så har gått ner en hel del i vikt oxå. Doktorerna skickade hem mej till slut, så har legat i sängen och soffan hemma hos mamma och pappa lördag,söndag och idag.
Har även hunnit med att bråka med min pojkvän idag med, kommer inte ens ihåg varför just nu :( 
Vill bara gå och dö just nu känns det som, vill att det ska va blindtarmen så att doktorfanskapen tar bort den någon gång :(

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar