måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag!

Dagen började med att jag missade bussen, jag fick typ springa till skolan :O Men jag överlevde OCH kom i tid! Fick reda på en filmanalys vi gjort som jag trodde det skulle gå helt åt helvete med men jag klarade G+, haha. Redovisade även om Islam och detta fick jag och Natha VG på vilket jag tycker är duktigt för att ha blivit klara med det igår ;D Men gud vad jag pladdrar!
Det är ju den 14:e februari idag vilket = alla <3:ns dag :D Thihih. Så kilade in i blomsteraffären och köpte den största och finaste rosen jag kunde hitta, sen köpte jag en plastblomma med och skrev ett kort tillsammans med detta där det stod "När den sista rosen visnar, då ska jag sluta älska dej" och detta kommer ju inte hända med tanke på att en ros är av plast ;) Köpte med mej en liten gullig tårtbit till älsklingen med :)
Sen när jag kommer in innanför dörren i lägenheten så är det levande ljus tända i hela lägenheten, och så stod finaste och lagade tacos som är min favoritmat <3 Kan man mer än älska denna människa som har gjort allt detta för mej trots att han hatar denna dagen? Och inte nog med det, fick en bukett röda rosor och en ask choklad med <3 ÄLSKAR DEJ ANDERS HANSSON <3
Nu ska vi lägga oss och mysa och se på film snart, så fort top model är slut! ;D
Hoppas eran alla hjärtans dag vart lika underbara och fin som min <3

Åhh, kom på en sak till, fan vad sur jag blir på alla gnälliga singlar på facebook som bara wainar på alla söta kärlekspar, om det nu är så deprimerande, ge FAN i att sitta på facebook en dag som denna då! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar