tisdag 15 februari 2011

Sjuk...

Sitter hemma i lägenhetan alldelses ensam med feber, hosta ochär förkyld :( Buhu, stackars mej!
Mådde kalasbra imorse, sen hade vi beep test på idrotten och därefter gick det bara neråt! "/ Ska skälla på Kalle nån dag  för han har fått mig att bli sjuk!
Vilket fall som så har jag tyckt synd om mej själv en stund nu sen älsklign gick iväg för affärsmiddag me djobbet -.- Så har druckigt en kopp te, ätit lite choklad och chips (a) oops! PAppasen kommer hit och käka med mej sen, han köper med sej käk men vet i fan vad jag vill ha? Känner mig inte direkt hungrig, vilket är konstigt eftersom jafg bara har ätit de jag skrev här ovan, en banan och en påse torkad banan idag :P haha.

Återkomme rikväll med vad det blev för gott käk! :D Åh btw, jag fick VG på religionen igår och så fick jag VG på engelska diskussionen idag :D

Puss hej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar