måndag 7 februari 2011

StudiedaG!

Studiedag ifrån skolan idag, mycket skönt! :D
invigde mina nya löparbyxor fr en timme sen, sprang typ 3 km :O Huh? och har inte sprungit på typ ett år :o Men, men kände mig sjukt duktig :) Och en sak jag la märke till var att guud så många killar tittar på en när man har ett par tighta löparbyxor, ganska smickrande faktiskt! ;)
Ikväll ska jag överraska min fina älskling med middag när han kommer hem från jobbet : Han ska få min egengjorda klyftpotatis, grillad kycklingfilé, sallad och vitlökssås! :) thihihi. Mum, mums :) Hoppas han blir glad! :D Nu ska jag kila! Au revoir!
PUSS <3

2 kommentarer:

  1. Ååh vad den maten låter goood! Jag är typ helt handikappad i köket (a) så även om jag skulle vilja så brukar det inte så bra haha. Lär mig!! xD <3

    SvaraRadera
  2. Det var jättegott oxå! ;D haha. det är inte så svårt att fixa det käket :P Du får väl ta och komma hit nån dag så får jag lära dej! ;D Pluuuuuus att vi måste ses nån dag! :)<3

    SvaraRadera