onsdag 16 februari 2011

20 år!

Vaknade för en liten stund sen, har legat i sängen nu och gosat med min fina älskling som fyller 20 år idag :)
Grattis till honom! :) Idag runt fyra tiden ska vi hem till hans mor och käka middag, efter det drar vi vidare till Sturkö och gratta lilla mamma som även fyller år idag hon med :) Fast hon är dock några år äldre ;)
Funderar på att kila upp på staun en runda och köp mej någon snygg typ tunika eller något som jag kan ha på mej på Henkes fest i helgen, mycket svårt :) Tycker inte det syns så mycket att jag gått ner, bara runt magen men inte mina tjocka fula lår "/ Så jag ser typ fet ut i alla tighta klänningar jag har, så det får väl bl någon lös tunika och svarta strumpbyxor ;P

Nähäpp, nu ska jag dyka ner med näsan i matteboken, jippe vad kul ... not! -.- hehe.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar