tisdag 25 januari 2011

Tjolahopp!

Gode guuuud, vad jag har syndat idag (a) detta är inte bra för min banting, speciellt inte eftersom jag ska vägas imorrn :O
Käkade luch på cafe´ 1344 med finaste Nathalie och Natalie idag :) Blev en kalas god kycklingsallad med vatten till, sen en bit kladdkaka och lite te ;) Sen nu har man varit och hälsat på Anders mamma och givetvis blev det en liten kakbit där oxå (a) ooops... hehe.
Vart annars en väldigt tråkig dag i skolan idag, men det är ju inte så ovanligt (a) höhö.
längtar till lördag när jag ska till IKEA med Natha, hennes syrra och hennes mor :) Kommer bli kalasbra och trevligt :) Hoppas på att man hittar lite fina saker till lägenheten :) och även till mitt sovrum därhemma, som jag numera kommer dela med min kära lilla bror :) Han har det när jag inte är hemma och jag har det när jag är hemma helt enkelt, superbra deal enligt mig! :D
Älsklingen sitter här breve och spelar på Wii som vi köpte idag, han är som en liten treåring som fått en ny leksak, men det är ju ganska sött så ;)

Men nu blir det av med spelet och på med TV4 och kika på handbollen, Sverige-Danmark :)
Mycket spännande! :)
XOXO / Fliizan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar