onsdag 12 januari 2011

Gud vad trött jag är på¨snön nu :P Haha!
Men, men ska sluta gnälla, I-landproblem.  i Indien hade typ 86 personer fryst ihjäl den senaste månaden :(
Just nu sitter jag i skolan och har matte, det är ju mindre kul men ja,ja :) Har man bra musik i öronen så kan man inte vara annat än glad! :D
På lördag fyller min älskade bästaste vän 17 år! :D Thihi. Happy, happy <3 Älsakr dej Natalie, den bästa vän man kan ha! :D Men frågan e bara vad ska jag ge denna underbara människan som betyder så mycke för mig? höm.... HJÄLP!! :D (a)
God fortsättning allihopa! :D

XOXO Fliizan

7 kommentarer:

  1. Hallåå.. (: När kan vi hitta på nåt igen?! <3

    SvaraRadera
  2. Tjolahopp! :)
    Snart hoppas jag! :) Efter lönen i så fall ;) haha. Just nu e jag pank, alla julklapps pengar gick till resan (a) Vi får höras av nån dag ! :) <3

    SvaraRadera
  3. Jaa precis, jag med xD utfattig. Men joo precis, försöker banta jag med. Räknar kalorier med iPhonen haha. Funkar sådär, men jag gör mitt bästa iaf. Kör du nån spec dietgrej eller? Eller bara äter nyttigare?? <33

    SvaraRadera
  4. Jag käkar pulver :P haha. Cambridge, får se hurdant de går :P Väger något kilo för mycket sörru :P thaha.Är så sjuuukt sugen på sötsaker hela tiden :P haha. Vet ifan om jag klarar av detta sjukt i en månad :O <3<3

    SvaraRadera
  5. Aah okej :O inte hört talas om det. Jag har såna Nutrilett-shakes som jag tar. Faktiskt rätt goda (: men de första dagarna är asjobbiga.. så himla hungrig jämt och vill ha massa godis! xD Men jag äter så vanligt med, fast jag har en jättelåg kalorigräns nu. Det verkar funka, har gått ner nåt kilo redan och har bara gjort på det viset sen onsdag förra vecakan. :D <33

    SvaraRadera
  6. haha, okej :) jag gillar inte nutrilett (a) höhö. och visst är det skitjobbbigt, jag tänker på mat och typ drömmer om mat hela tiden x) haha. Jag började med med mitt i ondsdags (a) haha. Har gått ner typ två och ett halvt kilo redan :P och det är rätt nice :P Hoppas på att gå ner ca sju kilo till :P haha. <3<3

    SvaraRadera