söndag 30 januari 2011

IKEA!

Hallå!
Sitter hemma hos mor och far nu och snuvar :( Buhu, håller nog på att bli sjuk.... IGEN! x)
Käkar lite pulver och en nektarin :) Har gått ner 2,2 kilo på vågen och tio centimeter mindre runt midjan :) och sex centimeter mindre om rumpestumpen :)
Ska åka in till lyckeby med mamma snart och köpa lite vatten fast målarfärg, badrummet i lägenheten ska målas om sörru :) Var på IKEA igår så har köpt lite tjusiga hyllor och så som jag ska sätta upp därinne :P

Nää, nu ska jag kila :) PUSS!

1 kommentar:

  1. Hääj (: skönt att det inte bara är jag som slarvar med bantningen (a) haha men men, har inte kommit fram till vad jag ska göra på hans födelsedag än.... vill göra nåt FANTASTISKT, men det är svårt att komma på själv :') Men jag vet iaf att jag ska lägga ner ALL tid och ork jag har på det iaf xD <3

    SvaraRadera