måndag 15 november 2010

Sturkööööööö :D

Hejhopp! :D
Sitter hemma på Sturkö just nu och ska snart hoppa in i duschen :) idag har jag haft två och en haltimmes håltimme -.- inte allat för skoj, och till råga  på allt så skulle jag tillbax till skolan sen och ha franska :O Blääälö!
 Men snäll och underbar som min älskling är så gick han en runda på staun med mej :) Och käade lunch med mig på 3G gjorde han också :) Mycket trevligt! :d Efter att franskan var slut så gick jag ner till gymmet och tränade med Anders :) Sen kilade vi vidare till lägenheten och mysade en stund innan pappa kom för att hämta mig :)
Imorrn ska jag sova hos Nathalie Andersson, vi ska bara sitta och lata oss heeeela kvällen och inte göra ett skit, visst låter det underbart!? :D

Kaaaanske skriver imorrn igen om jag har tid! :D Puss och hej leverpastej! :D

Åhh, just de Grattis till Rydell och Kitty som hade tio månader tillsammans för några dagar sen :)

2 kommentarer:

  1. Maww, tack gumman - söt du är <3 :D
    Men ååh, låter superskönt.. vill också bara lata mig hela kvällen, hade inte suttit fel. Men imon ska vi på Harry Potter! :D fast aaa, man kan väl lata sig på bion hahaha.

    Och jaaaa, vi måste hitta på nåt igen!! Puss <3

    SvaraRadera
  2. *Ohhh, Harry Potter filmen vill jag med se! :P Anders och jag kanske ska se den i helgen :) thihih. Absolut, måste bara hitta någon dag när alla kan (a) höhö. Puss<3

    SvaraRadera