tisdag 9 november 2010

Höstlov m.m

Oj,oj,oj det var ett tag sen jag skrev här! Men jag har fullt upp hela dagarna, höstlovet tog slut innan det ens hann börja kändes det som! :O Partade på fredagen innen höstlovet, var bakis på lördagen och söndagen åkte jag hem till Sturkö och träffade min goa lilla moste som annars befinner sig i Kristianstad :)
Måndag gjorde jag nog ingenting alls tror jag, tisdagen var jag i Ullared och shoppade upp massa pengar :D hehe. onsdag vet jag inte, men pluggade som en galning under typ hela lovet men nog fan har jag en miljon saker kvar att skriva!! (a) torsdag jobb, fredagen sov ja hos Natalie, lördag jobbade jag och på kvällen så gick Anders och jag ut och åt på Montmatre och hade mys <3 Och söndag jobb -.- Kul höstlov va? ^^


I går så åkte jag och några till från skolan till Malmö och gick på en utbildning för att bli ambassadör, mindre kul :( Men vi hann shoppa lite efteråt i alla fall sen bar det av hemmåt äntligen!! Och idag är jag hemma från skolan och är dundertrött och mår skit :(
Så nu har jag nog skrivit det längsta blogg inlägget på¨länge!
Puss hej <3<3

2 kommentarer:

  1. Sv: Du har HELT rätt i att the notebook borde gå oftare. Jag har bara hört att den skulle gått på TV en gång - och då missade jag den. Faktiskt har jag aldrig sett A walk to remember, kanske något jag borde ta tag i :O

    Men åh, du hade ju iaf mer höstlov än mig ;D Jobbade sönder x.x

    SvaraRadera
  2. A walk to remember är ett måste att se!! :D thihi. Får ta en filmkväll någon gång kanske? ;)
    Haha, jaa typ enda nackdelen med att inte gå i skolan är att man ionte får ha några lov (a) :P thaha.

    SvaraRadera