måndag 2 maj 2011

Monday morning

Hej hopp!
I lördags var det Valborg, och efter en hel dels velande så kan jag ju säga att jag hade det sjukt kul och trevligt!! :D Var på fest i Fridlevstad hos Trulle med älsklingen och alla hans kompisar, vi hade det sjukt trevligt! Blev lite väl glad i hatten, för från det att jag klev ur bilen hemma så kommer jag inte ihåg någonting, men älslkingen säger att jag gjorde massa saker när  vi kom hem? ^^ haha. Oops (a)
Har sagt det många ggr för och säger det igen, JAG SKA ALDRIG MER DRICKA!
Ptf, får se hur länge de håller ^^ haha.
Igår så badade jag och min älskade vän i havet för fäörsta gången i år, tradition att bada första maj för vå del sörru! :D Kallt som fan men nu har vi det gjort! :D
Back in school today, inte så megakul. Känner mig bakis fortfarande :S höhö. Plus att jag känner mig sjuk helt enkelt :( Stackars mej! 
På fredag drar jag och Natha till storstan Stockholm ocg shoppar loss och går på prämiäröppningen av Grönan för i år! Lovley! <3

Skriver mer ikväll, elelr imorgon, vem vet? ^^
Men tills vidare... XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar